Učitelj, 01. 12. 1908., str. 27

из ШКОЛСКОГ ЖИВОТА 315

ТУ. Али Бог се за све сшара За час мине ша омара "Са олујом дажда пане ићега прође цч престане.

Хоће ли дуго да остане оморина; (шта је оморина;) Шта се јавља иза оморинег Како се каже у овој песми место киша; (дажд). А ко то све наређује тако да буде Поновити ЈУ. одељак.

Утврдити целу песму. П. 6.) Сада ћемо да видимо 1.) какве нам непријатности доноси лето а какве радости.

Како је за време великих врућина у пољу; Како изгледа. биље Где су тада животиње 2 Како је човеку: Шта веле људи обично тада% Како је после кише Како изгледа биље после кише # Шта ради човек 2 Шта раде животиње после кише # Које воће сазрева летиг Које ви воће волите Дакле: какве нам непријатности доноси лето2 А радости %

2.) Коме треба да смо захвални за ову радост 2

Како човек захваљује Богу:

МЕ

Да упоредимо пролећне и летње доба. На којој се страни појављује. сунце у пролеће %г А лети: Како падају сунчани зраци у пролеће на земљу 2 А како лети: Шта бива лети због тога“ Шта чини та топлота биљуг Какве су биле промене на биљу у пролеће 2 А на животињама % Које су пролећне радости # А летњег

ју;

Да поновимо све о лету што сад знамо Од кад је почело лето Докле ће трајати Које су летњи радови“ Које су природне појаве у лето; Које су летње радости“; Непријатности у летод Да ли има више пријатности или непријатности летиг Коме треба да смо захвални г

М.

Писмени задатак: да напише сваки 1., шта му се лети допада а шта не; 2., шта му се највише допада; 3., да ли се сељак радује лету и ако му је тежак посао тада %