Učitelj

418 _ Мтса Суве коује

гошким идејама и према нашим приликама прилагођавати наставни и васпитни рад данашњим потребама. Морамо и ми своју децу и омладину спремати за живот у лепшој будућности. Морамо и ми у свом васпитном и наставном раду корачати с другим напредним народима напред. И само напред!

Бејогта 5којекод падгога_

_ од Мисе Суефком!те, пазјаушсе Хепзке истеђзке бкоје и Веоотади

Меди тпогт уаХпшт рапјипа скојзког 1 испеузког дуога, Која роКгеси Сезјо дапа5пј! Зкојзк! гегогтагол, 150Се зе [05 1 рпапје Хкојког падхога.

Мезштипиуо је, да и рпапји рофтеђе ЗКкојзКког падхога ујада једподиХпозЕ зућ СКкојакћ гадшка, ан и рбапји: Какау Егеба да Ђиде Хкојзк1 падхог ра да је па једпој Фозбојпој уши, за Које Се угуш БјавоТуогап шпсај па Дуо: 1 гад Зкоје 1 испеђа, о 1тоте Као да зе 105 1 дапаз пета једпо ргауПпо, јазпо 1 гадиппо зћуагапје.

Мје рошеђпо докадуан да гећоппа 5које хаћееуа 1 гете и ргеођгаХај Зкојзког падхога 1 ЗкојзКе иргауе.

Зкој5ја! падхопик је ј05 имек убе уехап ха Капсејалји; Капсејаг зк! розјоу1 ти одиштаји тпого угетепа, ге пазгаје оразпов;, да којзк! падхопик розјапе зато адтишагајог, Кој; хауоф! акга штезјо да истеуз и зуоса падхогпог згеха даје ша иксје ич редасобко-фдакнсСкот рогједи, штезјо да Биде пјесоу уод и зуппа зтиспит ФзКкизјата.

Ма Како да зџи уади Капсејал 5к1 рочом, трак је шпого уа2па абикбуап гад ЗкојКког падтогпшка 1 чоса је гдауа зуака тега, Која са ојуа ха Капсејапји ! Сии са и рочједпјет геди њЊгокгајот. Таспо је гекао о готе једап од одисшћ ЗКојкћ гетогтајога: »Сјаупа је згуат, да пи ог рошеђтић 1 петтђедић КапсејагуЗЕћ рочјоуа пе хапетапто Хо, и Који шазто 117 Које уађа да ипозто и Капсејамји роебђап зуеХ уахдић, Кор 34 Зкон. Ви апоутк 1 којзк! падхопик хпаа и рипот зпазји зтајан изгед Жуота 1 зунпа зпагата 1 згеда та, Која зџ пат даја, за (оте дуоти ! ротасан Тогпштапје пјегоуо КоНковгод зе тоге.«

Ракје, Скок! падхопик беба да зе иду јије и Дуођ, а КапсеТанји (теђа зтаан Као пшпо 20. АП, упо сезјо је обгпш! одпоз: