Učitelj

Бранко Јанковић 765

а 1! (ако 1 одгаз!, исес! пек! знаш јежк, Сезјо гагште опо З,о Фгца! сомоге па [от једки, ан зато пе тоге (о да Каге. Џхгок је (оте педоуојап ђгој гес! 5 Којпта газројаге, 41 5[0 јоб пета гагмјепи тос Коога пас е. Па 61! деса тога #10 рге За 15Кагији опо 5ја ћосе па једКи Којеса исе, пиХпо је, Како Гатапа р!едјаде, да ргуо паџсе 1хуезјап бгој шпешса 5 пућомт ртефодта, гант пеконко ојавоја, ! 10 отћ Кој; зе пајсечсе пробеб амајц, Као 1 пеконко хатешса 14. рахес! да опо 510 је Копкгегпо, 1 Као Такуо БИХе десјет Фићи, де рге опора 5!о је арзтак по.

Ргу! гагоомоп, ц Којшта #еђа апсаХоуан зуџ деси, тогаји Биг Кгаћи, Мјипа беђа дан рпике да зуако ројефтаспо рокаХе 50 је пашесПо. Ма (ај паап озесаји гадомоуећуо, розгаји зођофтија !е оћуогепо 12гаХауајц опо 30 2паји, ра розгерепо 19Сегаџа опо пегазројоХепје, Које 51 ргиућ дапа штаја ! ргета Зкон 1 ргета исНец. Рад! па ргауПап !ромог је пепипоупа рофтеђа, Те се пазјамшк кадн да деса, икоНКко је (0 тогисе, ртауПпо 12роуагаји зуаки гес, а 1 зат се [0 гафн.

Опда Кад дЧеса пацсе [оНКко геб! да тосги Каган опо 4!о шп је пајрокеђгје, песе ЊЕН 5 сотег да1 реџапје Јакаћ резата, сја задат па икоНко ЊЕ БПа перогпаја тога БН газштасепа, ђиде ха ирђепо. Мазјаупш се гад Тако розјан гагпоугатј, ра пагаупо ! имегезапиј. Охртед се БН соога 1 о чуапта 12 ејетешагпе пазјауе, род ргеђрозаукот да [0 АЧогуођауа Чесје хпапје јемКа.

Вгодозаус! ЗБрав. Е. Учкадтом!е

Суштина ритма и његов значај у животу и васпитању.

Пре него пређем на саму тему, осврнућу се укратко на задатак васпитања уоште, а телесног васпитања напосе. Као што знамо, предмет васпитања је чевек као појединац и члан заједнице, човек са свима својим особинама, наслеђеним и «стеченим, на које можемо утицати до извесне мере тако, да васпитањем добре особине побољшамо а лоше ослабимо. Савремен човек иде за тим, да свој живот побољша и улепша. Савремен је човек обновио веру у живот и његову лепоту. Из те љубави ка унапређењу живота настало је веровање, да је и телесно васпитање саставни део културе уопште, па се зато њему и посвећује у новије време све већа пажња. Како смо већ рекли, циљ је васпитања уопште развијати све специфичне добре особине човекове, а телесног васпитања напосе, хармонично развијати цело тело у сагласности са