Učitelj

Из дечије Политике наставница тражи да читају бајку: „Како је постала риба". После задржавања око препричавања бајке и њиховог констатовања „да је то само „прича“ наставница искоришћава" оно што су и највише чули на пијаци: рачун.

Ваде своје мале бележнике (цене) и стварају рачуне. Иде доста лепо и живо. Задаци су разноврсни... Павле додаје да је о задацима размишљао и код куће...

После малог одмора: слободан разговор, певање... па наставница чита причу: „Чудна цена једне рибе". После читања добијају школски задатак: да пишу, да писмено препричају из те приче шта ко хоће.....

За време овог часа и по неки гости занимали су се са децом, нарочито за време слободног задатка из рачун. наставе.

Шести час — понедељак после подне.

Разговор о риби као храни за децу. Слободно учествовање у разговору. Причају шта знају о риби, хватању риба у реци, у мору... Причају приче, говоре шта су читали о риби. (Риба лети, риба иде, о аждаји, ајкули.итд. итд.). Ово причање је обилно јер им је наставница неколико дана раније нагласила да ће се еј о МИС па нека по нешто и прочитају итд. А

Седми час — уторак: Лепо писање и илустровање у боји.

Нашли су стихове о риби „Ћира ловац — риболовац“. Ове стихове Бранине лепо препишу и илуструју писаљкама у боји.

Док их преписују и илуструју исте ће и научити.

Јела Димитријевић

Учитељ ' 12