Policija

аб 5

циркулисати по целом возном путу. На укрштавањима улица и на местима где са исте тачке више улица излази у радијалном смеру, мора се узети десна страна. Кола која возе дуж десног тротоара смеју да скрећу само на десно, кола на левој страни улице само на лево. При престизавању претходних кола, осим трамваја, мора се возити с леве стране објекта поред којег се пролази, а код трамваја који се престизавају с десна, сем у случају кад нема довољног простора између колосека и тротоара, па се онда мора заобићи с леве стране. Пре прелаза преко раскрснице или пре заокретања мора се успорити вожња и дати знак руком у оном правцу у ком се мисли возити. Тај се знак може дати помоћу неког механичког сигнала који је одобрен од стране префектуре, кав н. пр. јасно видљиве руке од дрвета или метала, снабдевене «са малом црвеном лампицом, ако кола имају електричну ин«сталацију. Првенство код прелажења улица где не распоређује саобраћајац, имају кола која долазе с десне стране. Кола која имају да пређу преко улица које следе главни правац, морају да стану и да пропусте она која долазе с десна, а не требају да се узнемирују односно кола која долазе с лева. На важним тачкама управљају саобраћајци помоћу звона, звиждаљки и светлећих аутоматских сигнала, који опредељују ред и след вожње, устављају кола која долазе с оне стране која у том моменту има да пропусти другу. џ

Поред „зеп5 шидие“ и прописа односно вожње на десно и кретања на десно, постоји и пропис којим се установљује т, зв, „сисшаноп апајојге“. Ова се састоји у томе, да се не смеју попреко пресећи тргови и скверови, ни оштро закренути у другу улицу, већ има да се изведе маневар заокруживања. То струјање кола у кругу нарочито оштро је прописато на "трговима, скверовима и ширим местима, где има по средини јавних објеката, као споменика, острвцета за склањање пешака итд.

Поред светлећих сигнала који обележавају улаз и излаз улица са једносмерном вожњом и сигнала „Нане“, који устављају пролаз кола на раскршћима и трговима, има још и других обелажавања. На местима где је саобраћај нарочито густ и компликован, постављени су на бандерама за сијалице