Učitelj

260 Ђорђе С. Којић

И још » л » » >» » 182 202

4 још „ >» - - | 202 91»

24» И још » » » » » » 24» 95»

97» 982 302 302 32» 352 362 35» 40» 40» 42» 45» 48» 49» » » » 502 . 54%

567 63» 64» 72» и о 81р “ 90»

. ђ - | 1092

И овај начин понављања врши се прво овако редом, идући по производима, а после # преко реда, навраћајући се и задржавајући се највише на оним бројевима, које ђаци нису знали!

Овај трећи начин понављања јесте круна У таблици Ммножења, Кад се овако она научи, онда је то потпуно знање таблице множења — савршенство!

Овај начин понављања таблице множења може се вршити и друкче, краће, овако:

Који бројеви у множењу дају 102

127

14» " на Лаа , : 155 После још краће: који дају 162 18»

» " 202

И још » » „ » » У

и још » » » » ЕЈ] »

и још » У » » » »

» » " У »

» » " » »

И тако даље до 100.

Најпосле, у овом понављању, наставник има само да каже производ, а ђаци одговарају и утркују се дижући руке. На пр. наставник каже 20, а ђаци одговарају + Х 5 и 5 А 2%10 и

ране а = ан